Kräftskiva!

Hejsan Svejsan!
Igår(/Idag) hade vi en kräftskiva. Det har vi haft varje år i en väldigt lång tid! Ja, här kommer lite bilder:
LYKTOR!!
Snygga bakgrundsmodellen :)
Ibland har man otur och får ALLT! Vissa har mer otur än andra...
Grannkatten kände väl doften av kräftor? För han kom hit ialla fall!
Skal!
 
Så det var bilderna som blev bra. Idag ska vi fira min kusin som fyller 18! Grattis! =D
På tisdag börjar skolan... Vet inte om jag längtar...Jag vill träffa kompisar och själva skolan är okej men läxor...Nej, det tycker jag INTE om....Aja, men de två första dagarna kommer vi bara gå 9:00 till 14:00 och inte ha riktigt skolarbete. Men jag kommer nog att blogga mera ialla fall. Ska FÖRSÖKA att lägga upp 2 inlägg per dag men vi får se... Åtminstone ett borde jag hinna...
Jaja, nu har jag skrivit väldigt mycket "..." eller hur?
Men nu slutar jag att skriva på det här inlägget. Så bye!

Kommentarer
Olivia säger:

Du skulle ju sätta för nån kräftgrej för mitt huvud!!! :( Kan du ändra?!

Svar: just det!
Vilma

2012-08-21 | 15:11:13
Bloggadress: http://zuny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback