Skolstarten!

Hejsan svejsan!
Jag sitter här framför datorn och blir sms-bombaderad på kik av mina kompisar!
Men aja, idag började skolan. Egentligen har jag inte särsklit mycket att berätta. Vi pratade lite om betyg. Det kommer vi få i höst. Jag tycker det är både bra OCH dåligt. Bra att man får veta tidaigt hur man ligger till och dåligt att man blir så nervös. Det blir i alla fall jag!
 
Men det är inte mycket att göra åt...
Men det kom en "artist" till skolan (det gör det varje år vid skolstarten). Det var han som vann talang 2009. Han trollade bland annat fram frukter ur koppar och sin hatt. Man fick inte ta bilder så jag tog en från google.
Han var faktiskt riktigt rolig!
Nu ska jag försöka ändra min header... Vi får se hur det går!

Kommentarer
Sara säger:

Hej hej!
Vad fint du har fixat bloggen!!! Skulle du kunna hjälpa oss med det för vi fattar ingenting?! Om du gör det så så skriver vi såklart ett tack inlägg och länkar till dig!;)

Svar: Hej och tack! Jag ser att ni fixat det fint!
Vilma

2012-08-22 | 19:01:35
Bloggadress: http://zuny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback